Naš cilj so zadovoljne stranke, zato stremimo h kakovosti izvajanja zavarovalnih storitev v vseh fazah, od sklepanja zavarovanj do izplačila morebitne škode. V skladu z določili 579. člena Zakona o zavarovalništvu imamo vzpostavljen interni pritožbeni postopek.
Vašo pritožbo bomo obravnavali skladno z veljavnim Pravilnikom o pritožbenem postopku v Zavarovalnici Triglav, d.d..
Po prejemu vaše pritožbe bomo le-to usmerili na odgovorno področje in vas pisno obvestili o odločitvi zavarovalnice.
Izvensodno reševanje sporov
Če vaši pritožbi ni bilo ugodeno, lahko podate pobudo za izvensodno rešitev spora pri Arbitraži, na naslov Arbitraža pri Zavarovalnici Triglav, d.d., Miklošičeva 17, 1000 Ljubljana, (e-pošta: arbitraza@triglav.si, tel. št.: 386 1 4747 547, +386 4747 330) ali z vložitvijo pobude za mediacijo pri Slovenskem zavarovalnem združenju (mediacijski center), na naslov Mediacijski center pri Slovenskem zavarovalnem združenju, Železna cesta 14, 1000 Ljubljana (e-pošta: irps@zav-zdruzenje.si, tel. +386 1 3009 381).
Vabimo vas, da obiščete tudi platformo za spletno reševanje potrošniških sporov. To je enotna vstopna točka za potrošnike za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev.