start portlet menu bar

Zavarovanje Psihološka pomoč Kolektivno | Triglav.si

Display portlet menu
end portlet menu bar
start portlet menu bar

Zavarovanje Psihološka pomoč Kolektivno: Hero banner

Display portlet menu
end portlet menu bar
start portlet menu bar

Zavarovanje Psihološka pomoč Kolektivno: Intro content

Display portlet menu
end portlet menu bar

Za duševno zdravje zaposlenih

Podpora zdravju in dobremu počutju zaposlenih vključuje tudi skrb za njihovo duševno zdravje.

Vsak se kdaj znajde v duševni stiski, ki lahko vpliva tudi na zdravje, počutje in delovno sposobnost. Veliko poguma je potrebnega, da se prizna duševna stiska, še več, da se poišče ustrezna pomoč.

Z zavarovanjem omogočite svojim zaposlenim psihološko pomoč, če jo bodo potrebovali. Pridobili boste vsi:

  • zaposleni bodo bolj zadovoljni in imeli več energije za delo,
  • podjetje bo beležilo manj bolniških odsotnosti, stroškov in organizacijskih izzivov.


In ko bo zaposleni potreboval psihološko pomoč?

Pokliče ali piše naj na Zdravstveno točko. Svetovalci ga bodo sprejeli in povezalii s pooblaščenim zdravnikom psihiatrom. Če bo ugotovljena duševna stiska, Zdravstvena točka organizira prvi termin v prostorih izbranegai izvajalca. Za nadaljnje termine se zaposleni dogovarja sam brez vključevanja zavarovalnice.

Zavarovanje lahko sklenete podjetja, samostojni podjetniki, razni kolektivi ter društva za svoje zaposlene, člane in njihove družinske člane.


Pridobite ponudbo

Zavarovalna kritja

Zavarovalna kritja

V primeru duševne stiske zavarovanje zaposlenemu krije stroške opravljenih storitev psihološke pomoči v obliki individualne psihoterapije.

Če izvajalec ugotovi, da bi bila za zavarovanca primerna vključitev v skupinsko psihoterapijo in se zavarovanec s tem strinja, zavarovanje krije tudi stroške opravljene skupinske psihoterapije.

Zavarovanje krije stroške psihološke pomoči največ do višine letne zavarovalne vsote, ki je določena v zavarovalni pogodbi.

Kaj je duševna stiska?

Duševna stiska je akutna in prehodna osebna izkušnja neugodja, nemoči in drugih za posameznika težko obvladljivih doživljanj. Sprožijo jih neugodne življenjske okoliščine, s katerimi se zavarovanec ne zmore soočiti sam.

Primeri neugodnih življenjskih okoliščin:

  • izguba bližnjega (smrt, ločitev),
  • diagnoza težje bolezni,
  • konflikti in težje bolezni v družini,
  • težave pri prilagajanju na nove okoliščine,
  • sprememba ekonomskega ali kariernega položaja (nosečnost, materinstvo in očetovstvo, zahtevne razmere v službi, sodna obravnava),
  • težave po prometni nesreči ter druge.

Želite ponudbo za zavarovanje?

Zavarovanja in kritja lahko prilagodimo panogi vašega podjetja ter potrebam vaših zaposlenih.

Izpolnite obrazec in pripravili vam bomo ponudbo po meri.



1

Izberite zavarovanja, ki jih želite v paketu:




2

Zaupajte nam nekaj osnovnih podatkov:


* Polje je obvezno.


3

Pripravili bomo ponudbo, prilagojeno vašemu podjetju, in vam jo poslali na naveden e-naslov.





Ali bi zavarovanje raje uredili osebno?


Vedno smo vam na voljo za predstavitev zavarovanj, dodatna pojasnila in svetovanje o najboljših možnostih za vaše podjetje, zaposlene in njihovo zdravje. Pišite nam na prodaja.zdravje@triglav.si, ali nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 28 64.


Modal title

Pogosta vprašanja

Ali v primeru smrti zavarovanje avtomatsko preneha veljati?

Ne, zavarovalnica ne prejme podatka iz javnih evidenc, da je zavarovana oseba preminula. Za prekinitev zavarovanja morajo svojci ali druga oseba na zavarovalnico poslati uradni dokument (mrliški list).

Oglejte si tudi zavarovanja

 

 

Complementary Content
${loading}