start portlet menu bar

Zavarovanje za primer smrti zaradi nezgode | Triglav.si

Display portlet menu
end portlet menu bar
start portlet menu bar

Zavarovanje za primer smrti zaradi nezgode: Hero banner

Display portlet menu
end portlet menu bar
start portlet menu bar

Zavarovanje za primer smrti zaradi nezgode: Intro content

Display portlet menu
end portlet menu bar

Poskrbite za svoje najbližje

Izplačilo zavarovalnine vašim najbližjim, če se vam zaradi nezgode zgodi najhujše.

Življenje je nepredvidljivo in nezgoda lahko doleti prav vsakega. Smrt zaradi nezgode, kot je na primer prometna nesreča, udarec električnega toka ali padec, zamaje čustveno in največkrat tudi finančno stabilnost najbližjih.

Zato že danes pomislite na tiste, ki bi jim lahko vaša nezgoda v trenutku spremenila življenje. Z denarnim izplačilom, ki jim ga zagotavlja zavarovanje za primer smrti zaradi nezgode, bodo nekoliko lažje prebrodili najtežje trenutke.

Višina izplačila in premija

Zavarovanje zagotavlja izplačilo do 25.000 EUR in omogoča kritje stroškov pogreba, morebitnih kreditov ter zagotavlja dodatno finančno varnost vaših najbližjih v prihodnje.

Zavarovanje lahko sklenete med 18. in 70. letom starosti. Mesečna premijai je enotna za vse:

  • 4,18 EUR, če sklenete zavarovanje za 10 let ali več,
  • 4,54 EUR, če sklenete zavarovanje za manj kot 10 let.

Pogosta vprašanja

Kaj je SEPA direktna obremenitev?

SEPA direktna obremenitev je plačilni instrument, ki omogoča enostavno plačevanje zavarovalne premije, saj se mesečni obrok avtomatsko poravna z vašega osebnega računa. S soglasjem za SEPA direktno obremenitev pooblastite zavarovalnico, da odredi banki obremenitev vašega osebnega računa v višini obveznosti, ki jih imate do zavarovalnice. SEPA direktno obremenitev lahko odprete za plačilo vaših računov ali za plačevanje računov drugega zavarovanca. Plačilo se bo izvajalo z vašega osebnega računa.

S sklenitvijo SEPA direktne obremenitve se zavezujete, da boste na svojem osebnem računu zagotovili zadostno kritje za plačilo računov. V nasprotnem primeru boste morali obveznosti iz zavarovalne pogodbe poplačati s plačilnim nalogom, vključno z dodatnimi obveznostmi, ki izhajajo iz zamujenega plačila

Kaj je treba urediti ob spremembi banke ali transakcijskega računa?

Sporočiti nam morate vsako spremembo podatkov, ki utegne vplivati na zavarovalno pogodbo oziroma njeno izvajanje. Ob spremembi banke ali transakcijskega računa, je treba izvesti tudi spremembo soglasja SEPA direktne obremenitve. Za novo soglasje lahko zaprosite preko:

    • na e-naslov info@triglav.si,
    • po navadni pošti na naslov Zavarovalnica Triglav, d.d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana;
  • klica na brezplačno telefonsko številko 080 28 64.


Če nas o morebitnih spremembah transakcijskega računa ne boste obvestili, bomo SEPA direktno obremenitev na banko poslali z napačnimi podatki. Banka plačila tako ne bo izvedla, posledica pa bo neplačana premija.

Kaj pomeni prijava na e-račun?

S prijavo na e-račun soglašate, da vam izdajatelj Zavarovalnica Triglav do odjave vse račune posreduje v elektronski obliki na posredovani račun v elektronsko banko ali na e-naslov, ki ste nam ga posredovali. Hkrati se strinjate z odjavo papirnatih računov. S prijavo na e-račun jamčite za resničnost in pravilnost posredovanih podatkov. V primeru spremembe podatkov ste dolžni zavarovalnico nemudoma obvestiti.

Kako je glede prejemanja plačilnih nalogov oziroma direktne obremenitve TRR, če imam pri Zavarovalnici Triglav veljavnih več zdravstvenih zavarovanj?

Vsa zdravstvena zavarovanja so združena v en plačilni nalog oziroma eno direktno obremenitev.

Kako ravnati v primeru, če v določenem mesecu SEPA direktna obremenitev ne bo izvedena?

V primeru neuspešno izvedene direktne obremenitve vam bomo poslali nadomestni plačilni nalog. V primeru 3 zaporednih neuspešno izvedenih direktnih obremenitev se bo način plačila na vaši polici samodejno preoblikoval na plačilni nalog.

Prejeti plačilni nalog vključuje tudi zapadlo premijo, ki je že plačana. Kaj naj storim?

Ob izdaji plačilnih nalogov vam bomo prišteli znesek neplačanih premij. Na plačilnem nalogu preverite datum izdaje. Če ste zapadlo premijo plačali po datumu tiskanja, se premija za plačilo razlikuje od dejanskega dolga. V tem primeru plačate le tekočo mesečno premijo. Pri tem je pomembno, da uporabite pravilen sklic, ki je naveden na plačilnem nalogu. Za pregled plačil pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 28 64.

Oglejte si tudi zavarovanja

Complementary Content
${loading}