start portlet menu bar

Zavarovanje Zdravnik 360 | Triglav.si

Display portlet menu
end portlet menu bar
start portlet menu bar

Zavarovanje Zdravnik 360: Hero banner

Display portlet menu
end portlet menu bar
start portlet menu bar

Zavarovanje Zdravnik 360: Intro content

Display portlet menu
end portlet menu bar

Nasvet zdravnika na daljavo

Do zanesljivih odgovorov na vprašanja o zdravstvenih težavah, razlage izvida ali diagnoze ter nasveta glede nadaljnjega zdravljenja.

Z zavarovanjem Zdravnik 360 (prej zavarovanje Zdravstveni nasvet) si zagotovite pogovor na daljavoi z zdravnikom družinske medicine, pediatrom, psihiatrom, ginekologom ali psihoterapevtom.

Pokličite ali pišite na Zdravstveno točko. Tudi med vikendom in prazniki. Povezali vas bomo z medicinsko sestro ali vas naročili na pogovor z zdravnikom ali strokovnjakom, ki bo:

  • odgovoril na vaša vprašanja,
  • podal razlago izvida ali diagnoze in
  • svetovali glede nadaljnjega zdravljenja.


Zdravnik specialist družinske medicine vam lahko po opravljenem pogovoru izda tudi pisno mnenje. Število nasvetov na daljavo, pisnih mnenj in asistenc Zdravstvene točke ni omejeno.

Zavarovanje lahko sklenetei, če ste starejši od 18 let. Koristite ga lahko tudi za svoje mladoletne otroke.

Mesečna premijai znaša 5,77 EUR.


Skleni online

Pogosta vprašanja

O zavarovanju
O plačilu premije
Ali dobim na telefon neposredno zdravnika?

Ob klicu se vam bo oglasilo strokovno osebje Zdravstvene točke. V najkrajšem možnem času vas bodo naročili na posvet z zdravnikom ali strokovnjakom. Dogovorite se lahko za termin, ki vam ustreza.

Ali je moj pogovor z zdravnikom zaupen?

Vsi pogovori, ki jih opravite z zdravnikom na daljavo, so zaupne narave ne glede na izbran način komunikacije. Tudi v primeru videoklica prejmete varno povezavo, preko katere z vnosom posebnega gesla dostopate do videoklica z zdravnikom.

Ali v primeru smrti zavarovanje avtomatsko preneha veljati?

Ne, zavarovalnica ne prejme podatka iz javnih evidenc, da je zavarovana oseba preminula. Za prekinitev zavarovanja morajo svojci ali druga oseba na zavarovalnico poslati uradni dokument (mrliški list).

Česa zavarovanje ne krije?

Nasvet na daljavo temelji na postavljenem vprašanju zavarovanca in na informacijah, ki jih zavarovanec v povezavi z zdravstveno težavo navede. Opravi se po telekomunikacijski poti brez kliničnega pregleda in brez fizičnega srečanja.

Nasvet na daljavo ne predstavlja postavitve diagnoze. Zavarovanje ne krije nasvetov v primeru nujnih zdravstvenih stanj, ki ogrožajo življenje.

Pisno mnenje zdravnika specialista družinske medicine ne predstavlja drugega mnenja po zakonu, ki ureja pacientove pravice.

Kaj je SEPA direktna obremenitev?

SEPA direktna obremenitev je plačilni instrument, ki omogoča enostavno plačevanje zavarovalne premije, saj se mesečni obrok avtomatsko poravna z vašega osebnega računa. S soglasjem za SEPA direktno obremenitev pooblastite zavarovalnico, da odredi banki obremenitev vašega osebnega računa v višini obveznosti, ki jih imate do zavarovalnice. SEPA direktno obremenitev lahko odprete za plačilo vaših računov ali za plačevanje računov drugega zavarovanca. Plačilo se bo izvajalo z vašega osebnega računa.

S sklenitvijo SEPA direktne obremenitve se zavezujete, da boste na svojem osebnem računu zagotovili zadostno kritje za plačilo računov. V nasprotnem primeru boste morali obveznosti iz zavarovalne pogodbe poplačati s plačilnim nalogom, vključno z dodatnimi obveznostmi, ki izhajajo iz zamujenega plačila

Kaj je treba urediti ob spremembi banke ali transakcijskega računa?

Sporočiti nam morate vsako spremembo podatkov, ki utegne vplivati na zavarovalno pogodbo oziroma njeno izvajanje. Ob spremembi banke ali transakcijskega računa, je treba izvesti tudi spremembo soglasja SEPA direktne obremenitve. Za novo soglasje lahko zaprosite preko:

    • na e-naslov info@triglav.si,
    • po navadni pošti na naslov Zavarovalnica Triglav, d.d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana;
  • klica na brezplačno telefonsko številko 080 28 64.


Če nas o morebitnih spremembah transakcijskega računa ne boste obvestili, bomo SEPA direktno obremenitev na banko poslali z napačnimi podatki. Banka plačila tako ne bo izvedla, posledica pa bo neplačana premija.

Kaj pomeni prijava na e-račun?

S prijavo na e-račun soglašate, da vam izdajatelj Zavarovalnica Triglav do odjave vse račune posreduje v elektronski obliki na posredovani račun v elektronsko banko ali na e-naslov, ki ste nam ga posredovali. Hkrati se strinjate z odjavo papirnatih računov. S prijavo na e-račun jamčite za resničnost in pravilnost posredovanih podatkov. V primeru spremembe podatkov ste dolžni zavarovalnico nemudoma obvestiti.

Kako je glede prejemanja plačilnih nalogov oziroma direktne obremenitve TRR, če imam pri Zavarovalnici Triglav veljavnih več zdravstvenih zavarovanj?

Vsa zdravstvena zavarovanja so združena v en plačilni nalog oziroma eno direktno obremenitev.

Kako ravnati v primeru, če v določenem mesecu SEPA direktna obremenitev ne bo izvedena?

V primeru neuspešno izvedene direktne obremenitve vam bomo poslali nadomestni plačilni nalog. V primeru 3 zaporednih neuspešno izvedenih direktnih obremenitev se bo način plačila na vaši polici samodejno preoblikoval na plačilni nalog.

Prejeti plačilni nalog vključuje tudi zapadlo premijo, ki je že plačana. Kaj naj storim?

Ob izdaji plačilnih nalogov vam bomo prišteli znesek neplačanih premij. Na plačilnem nalogu preverite datum izdaje. Če ste zapadlo premijo plačali po datumu tiskanja, se premija za plačilo razlikuje od dejanskega dolga. V tem primeru plačate le tekočo mesečno premijo. Pri tem je pomembno, da uporabite pravilen sklic, ki je naveden na plačilnem nalogu. Za pregled plačil pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 28 64.

Oglejte si tudi zavarovanja

Complementary Content
${loading}