start portlet menu bar

Zavarovanji Zobje in Zobje+ | Triglav.si

Display portlet menu
end portlet menu bar
start portlet menu bar

Zavarovanje Zobje in Zobje+: Hero banner

Display portlet menu
end portlet menu bar
start portlet menu bar

Zavarovanje Zobje in Zobje+: Intro content

Display portlet menu
end portlet menu bar

Zavarovanje za zdrave zobe

Svojim zobem privoščite najboljše materiale in storitve nad standardom obveznega zavarovanja. Brez visokih stroškov.

Z zavarovanjem Zobje bomo poskrbeli za kritje stroškov nadstandardnih zobozdravstvenih storitev, storitev zobne protetike v primeru nezgode in izplačilo nadomestila v primeru raka ustne votline s potrebo po protetiki. Z zavarovanjem Zobje+ vam dodatno zagotovimo tudi kritje stroškov samoplačniških zobozdravstvenih storitev preventive in protetike.

V primeru težav z zobmi se najprej obrnite na zobozdravnika. Za uveljavljanje zavarovanja nato pokličite ali pišite na Zdravstveno točko:

  • če imate zobozdravstvene storitve načrtovane, nam to sporočitei in predložite predračun s popisom načrtovanih zobozdravstvenih storitev ter zobozdravstveno dokumentacijoi, da vas obvestimo o obsegu kritja stroškov;
  • sicer pri zobozdravniku plačate opravljene storitve in mi vam na osnovi posredovanega računa ter zobozdravstvene dokumentacije povrnemo stroške.


Več o uveljavljanju zavarovanja.

Zavarovalna premija

Zavarovanji krijeta stroške zobozdravstvenih storitev, ki so opravljene v Sloveniji, in ju lahko sklenetei za:

  • osebei, ki so stare najmanj 14 let,
  • obdobje 4 let, z možnostjo podaljšanja za enak čas trajanja.


Mesečna premijai s popustom za prva 4 leta zavarovanja znaša:

  • 5,88 EUR za zavarovanje Zobje,
  • od 7,22 EUR dalje za zavarovanje Zobje+.i

Skleni online

Višina in vrsta zavarovalnih kritij

Kritja Zobje in Zobje+
Nadstandardne zobozdravstvene storitve

Zavarovanje krije stroške zobozdravstvenih storitev nad standardom zobozdravstvene storitve v obveznem zavarovanju, kot so na primer:

  • bela zalivka,i
  • inlay,
  • onlay,
  • keramična prevleka na zobu.


Stroški storitev so kriti, če potreba po njih nastane po poteku 3 mesecev od začetka zavarovanja.

Letnoi krijemo stroške do 1.000 EUR.

Zobnoprotetična rehabilitacija v primeru nezgode

Če se zobje poškodujejo zaradi nezgode, zavarovanje krije samoplačniške storitve zobne protetike, kot so na primer:

  • prevleka,
  • zobni vsadek,
  • mostiček,
  • delna proteza,
  • totalna proteza.


Stroški storitev zobne protetike so kriti, če se nezgoda zgodi po začetku zavarovanja.

Letnoi krijemo stroške do 5.000 EUR.

Rak ustne votline s potrebo po protetiki

Če je diagnoza raka ustne votline postavljena po poteku 3 mesecev od začetka zavarovanja in je zaradi raka ali posledic njegovega zdravljenja potrebna zobna protetika, vam izplačamo 5.000 EUR denarnega nadomestila.

Dodatno kritje Zobje+
Zobozdravstvene storitve preventive in protetike

Zavarovanje krije stroške samoplačniških zobozdravstvenih storitev preventive in protetike, kot so na primer:

  • čiščenje zobnega kamna,
  • peskanje,
  • prevleka,
  • mostiček,
  • zobni vsadek,
  • delna proteza,
  • totalna proteza.


Stroški storitev preventive in protetike so kriti, če potreba po njih nastane po poteku 24 mesecev od začetku zavarovanja.

Letnoi krijemo stroške do 5.000 EUR. Čiščenje zobnega kamna in peskanje lahko opravite večkrat letno, zavarovanje pa vam krije stroške v skupnem znesku do 150 EUR na zavarovalno leto.

Ugodnosti

Bon za 10 EUR

Bon prejmete, če zavarovanje Zobje ali zavarovanje Zobje+ sklenete preko spleta. Koristite ga lahko za samoplačniške zdravstvene in zobozdravstvene storitve ali nakup v lekarnah v Sloveniji.

Do 40 % Triglav komplet popusta

Če sklenete ali obnovite več zavarovanj Zavarovalnice Triglav, lahko prihranite tudi do 40 %.

Pogosta vprašanja

Zobje in Zobje+
Zobje +
O plačilu premije
Ali lahko uveljavim povračilo stroškov za zobozdravstveno storitev, opravljeno v tujini?

Ne, zavarovanji Zobje in Zobje+ krijeta le stroške zobozdravstvenih storitev, opravljenih v Sloveniji.

Ali so zavarovani tudi avitalni (mrtvi) zobje?

Da, zavarovani so tudi avitalni zobje v primeru novonastale bolezni, stanja ali poškodbe, če je bilo pred tem njihovo zdravljenje zaključeno in so bili ustrezno dokončno oskrbljeni (konzervativno ali protetično).

Ali v primeru smrti zavarovanje avtomatsko preneha veljati?

Ne, zavarovalnica ne prejme podatka iz javnih evidenc, da je zavarovana oseba preminula. Za prekinitev zavarovanja morajo svojci ali druga oseba na zavarovalnico poslati uradni dokument (mrliški list).

Ali zavarovanji Zobje in Zobje+ krijeta stroške slikanja zob (RTG ali CT)?

Zavarovanje Zobje ne krije stroškov slikanja zob (RTG in CT). Slikanje posameznega zoba (lokalni RTG) in ortopan sodita med pravice iz obveznega zdravstvenega zavarovanja. Če slikanje potrebujete, vas lahko vaš zobozdravnik napoti nanj brez doplačil.

Zavarovanje Zobje+ krije stroške nerutinskega slikanja zob (lokalni RTG-posnetek, ortopan, CBCT), če je slikanje potrebno za izvedbo zobnoprotetične rehabilitacije, katere stroški so kriti iz kritja zobozdravstvena storitev preventive in protetike. Enako velja za stroške zobozdravstvenega pregleda z načrtom protetične rehabilitacije in lokalne anestezije.

Kako uveljavim zavarovanje v primeru poškodbe zob ob nezgodi?

V primeru nezgode načrtovano zobnoprotetično rehabilitacijo najavite. Pokličite ali pišite na Zdravstveno točko in pošljite:

  • predračun načrtovanih zobozdravstvenih storitev,
  • vaš opis nezgode (čas in kraj nezgode, kako je do nezgode prišlo),
  • izpolnjen obrazec Poročilo zobozdravnika in
  • izpis iz zobozdravstvenega kartona s pripadajočo slikovno diagnostiko.


Po pregledu zahtevka vas obvestimo o obsegu kritja stroškov.

Ko opravite storitve pri zobozdravniku, nam račun čim prej posredujte in povrnili vam bomo stroške v dogovorjenem obsegu.

Več o uveljavljanju zavarovanja.

Kako uveljavim zavarovanje?

Če imate načrtovane zobozdravstvene storitve, nam jih najavite. Pokličite ali pišite na Zdravstveno točko in pošljite:

  • predračun načrtovanih zobozdravstvenih storitev,
  • izpolnjen obrazec Poročilo zobozdravnika in
  • izpis iz zobozdravstvenega kartona s pripadajočo slikovno diagnostiko.


Po pregledu zahtevka vas obvestimo o obsegu kritja stroškov.

Najava zobozdravstvene storitve ni potrebna v primeru oskrbe zoba z zalivko ali v primeru preventivnih zobozdravstvenih storitev čiščenja zobnega kamna in peskanja.

Ko opravite storitve pri zobozdravniku, nam račun čim prej posredujte in povrnili vam bomo stroške v dogovorjenem obsegu.

Več o uveljavljanju zavarovanja.

Moj zobozdravnik je zasebnik brez koncesije. Kaj mi v tem primeru krije zavarovanje Zobje in kaj zavarovanje Zobje+?

Zavarovanji Zobje in Zobje+:

  • krijeta stroške nadstandardnega materiala za zobozdravstvene storitve (v višini zneska iz Cenika zavarovalnice za nadstandardne zobozdravstvene materiale, ki je del Seznama zobozdravstvenih storitev) do letne zavarovalne vsote 1.000 EUR;
  • v primeru nezgode krijeta stroške zobozdravstvenih storitev zobne protetike do letne zavarovalne vsote 5.000 EUR;
  • v primeru raka ustne votline, zaradi katerega je potrebna zobnoprotetična rehabilitacija, pa vam nudimo izplačilo denarnega nadomestila v višini 5.000 EUR.


Zavarovanje Zobje+ pri zasebniku brez koncesije dodatno krije tudi stroške samoplačniških storitev preventive in protetike do letne zavarovalne vsote 5.000 EUR.

Obiskal sem zobozdravnika kot samoplačnik celotne storitve. Naredil mi je belo zalivko, za katero sem plačal 100 EUR. Ali bom dobil povrnjen celoten znesek?

Če vam je zobozdravnik naredil belo zalivko od 4. zoba dalje, vam iz zavarovanja Zobje ali Zobje+ povrnemo stroške za nadstandardni material po Ceniku zavarovalnice za nadstandardne zobozdravstvene materiale, ki je del Seznama zobozdravstvenih storitev.

Če vam je zobozdravnik naredil belo zalivko na sprednjih zobeh (od 1. do 3. zoba), vam stroškov ne povrnemo. Bela zalivka na teh zobeh bi vam v primeru obiska izbranega osebnega zobozdravnika s koncesijo pripadala iz obveznega zdravstvenega zavarovanja.

Manjka mi en zob. Ali lahko sklenem zavarovanje Zobje+ in ga koristim za namestitev zobnega vsadka na to mesto?

Ne, v takem primeru vam zavarovanje Zobje+ ne krije stroškov zobnega vsadka ali drugih protetičnih nadomestkov.

Zavarovanje Zobje+ ne krije stroškov zobnoprotetičnih nadomestkov za nadomeščanje zob, ki so bili izpuljeni pred sklenitvijo zavarovanja ali v času karence, oziroma so bili v času sklepanja še v fazi zdravljenja in se je kasneje (po sklenitvi zavarovanja) izkazalo, da jih je potrebno izdreti.

Stroški zobnoprotetičnih nadomestkov so kriti v primeru nadomeščanja zoba, ki je v času sklenitve zavarovanja zdrav in za katerega pride do potrebe po izdrtju v času veljavnega zavarovanja po poteku karence zavarovalnega kritja.

Po poteku 24-mesečne karence zobozdravnik odkrije granulom na dveh zobeh v zgornji čeljusti, ki ju je potrebno izpuliti. Kaj mi v tem primeru krije zavarovanje Zobje+?

Zavarovanje Zobje+ krije stroške zobne proteze, če ta nadomešča najmanj en zob, izdrt v času zavarovalnega jamstva zaradi novonastale bolezni, stanja ali poškodbe. Če zobna proteza nadomešča zobe, izdrte pred začetkom zavarovalnega jamstva ali zaradi predhodnega stanja, in hkrati zobe, izdrte v času zavarovalnega jamstva zaradi novonastale bolezni, stanja ali poškodbe, zavarovanje krije stroške samo za tisti del proteze, ki nadomešča zobe, izdrte v času zavarovalnega jamstva zaradi novonastale bolezni, stanja ali poškodbe.

Delež kritega stroška zobne proteze se v tem primeru izračuna po naslednji enačbi: celoten znesek obravnave (strošek zobne proteze, vključno z zobnimi vsadki in/ali prevlekami in drugimi storitvami, če so potrebne za izvedbo zobne proteze) se deli s številom zob, ki jih zobna proteza nadomešča in pomnoži s številom zob, vključenih v obravnavo in izdrtih v času zavarovalnega jamstva zaradi novonastale bolezni, stanja ali poškodbe.

V navedenem primeru bi torej bila iz zavarovanja Zobje+ krita delna zobna proteza v deležu, ki bi se izračunal po naslednji enačbi: celoten znesek proteze 1.200 EUR delimo s številom zob, ki jih proteza nadomešča (6) in pomnožimo s številom zob, ki so predmet zavarovanja (2). Višina povračila stroškov iz zavarovanja bi v tem primeru znašala 400 EUR.

Zamenjati moram obstoječi mostiček. Lahko pri tem koristim zavarovanje Zobje+?

Zavarovanje Zobje+ ne krije stroškov novega zobnoprotetičnega nadomestka zaradi zamenjave obstoječih zobnoprotetičnih nadomestkov. Zavarovanje krije stroške v primeru novonastale bolezni, stanja ali poškodbe na zobu, ne pa tudi na zobnoprotetičnem nadomestku. Če je torej potrebna menjava obstoječega zobnoprotetičnega nadomestka zaradi njegove dotrajanosti ali poškodbe, boste te stroške morali kriti sami.

Zob, ki je nosilec obstoječega mostička (sestavljenega iz enega člena in dveh prevlek), mi morajo izdreti zaradi kariesa, ki je na zobu nastal po poteku 24-mesečne karence. Potrebujem nov mostiček. Lahko pri tem koristim zavarovanje Zobje+?

Zavarovanje krije stroške mostička, če ta nadomešča najmanj en zob, izdrt v času zavarovalnega jamstva zaradi novonastale bolezni, stanja ali poškodbe. Če mostiček nadomešča manjkajoče zobe, izdrte zaradi predhodnega stanja, in manjkajoče zobe, izdrte v času zavarovalnega jamstva zaradi novonastale bolezni, stanja ali poškodbe, zavarovanje krije stroške samo za tisti del mostička (člen/prevleko), ki nadomešča zobe, izdrte v času zavarovalnega jamstva zaradi novonastale bolezni, stanja ali poškodbe.

V navedenem primeru bi bili iz zavarovanja Zobje+ kriti obe nosilni prevleki in člen, ki nadomešča zob, izdrt v času zavarovalnega jamstva. Člen, ki nadomešča predhodno manjkajoči zob, iz zavarovanja ni krit.

Kaj je SEPA direktna obremenitev?

SEPA direktna obremenitev je plačilni instrument, ki omogoča enostavno plačevanje zavarovalne premije, saj se mesečni obrok avtomatsko poravna z vašega osebnega računa. S soglasjem za SEPA direktno obremenitev pooblastite zavarovalnico, da odredi banki obremenitev vašega osebnega računa v višini obveznosti, ki jih imate do zavarovalnice. SEPA direktno obremenitev lahko odprete za plačilo vaših računov ali za plačevanje računov drugega zavarovanca. Plačilo se bo izvajalo z vašega osebnega računa.

S sklenitvijo SEPA direktne obremenitve se zavezujete, da boste na svojem osebnem računu zagotovili zadostno kritje za plačilo računov. V nasprotnem primeru boste morali obveznosti iz zavarovalne pogodbe poplačati s plačilnim nalogom, vključno z dodatnimi obveznostmi, ki izhajajo iz zamujenega plačila

Kaj je treba urediti ob spremembi banke ali transakcijskega računa?

Sporočiti nam morate vsako spremembo podatkov, ki utegne vplivati na zavarovalno pogodbo oziroma njeno izvajanje. Ob spremembi banke ali transakcijskega računa, je treba izvesti tudi spremembo soglasja SEPA direktne obremenitve. Za novo soglasje lahko zaprosite preko:

    • na e-naslov info@triglav.si,
    • po navadni pošti na naslov Zavarovalnica Triglav, d.d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana;
  • klica na brezplačno telefonsko številko 080 28 64.


Če nas o morebitnih spremembah transakcijskega računa ne boste obvestili, bomo SEPA direktno obremenitev na banko poslali z napačnimi podatki. Banka plačila tako ne bo izvedla, posledica pa bo neplačana premija.

Kaj pomeni prijava na e-račun?

S prijavo na e-račun soglašate, da vam izdajatelj Zavarovalnica Triglav do odjave vse račune posreduje v elektronski obliki na posredovani račun v elektronsko banko ali na e-naslov, ki ste nam ga posredovali. Hkrati se strinjate z odjavo papirnatih računov. S prijavo na e-račun jamčite za resničnost in pravilnost posredovanih podatkov. V primeru spremembe podatkov ste dolžni zavarovalnico nemudoma obvestiti.

Kako je glede prejemanja plačilnih nalogov oziroma direktne obremenitve TRR, če imam pri Zavarovalnici Triglav veljavnih več zdravstvenih zavarovanj?

Vsa zdravstvena zavarovanja so združena v en plačilni nalog oziroma eno direktno obremenitev.

Kako ravnati v primeru, če v določenem mesecu SEPA direktna obremenitev ne bo izvedena?

V primeru neuspešno izvedene direktne obremenitve vam bomo poslali nadomestni plačilni nalog. V primeru 3 zaporednih neuspešno izvedenih direktnih obremenitev se bo način plačila na vaši polici samodejno preoblikoval na plačilni nalog.

Prejeti plačilni nalog vključuje tudi zapadlo premijo, ki je že plačana. Kaj naj storim?

Ob izdaji plačilnih nalogov vam bomo prišteli znesek neplačanih premij. Na plačilnem nalogu preverite datum izdaje. Če ste zapadlo premijo plačali po datumu tiskanja, se premija za plačilo razlikuje od dejanskega dolga. V tem primeru plačate le tekočo mesečno premijo. Pri tem je pomembno, da uporabite pravilen sklic, ki je naveden na plačilnem nalogu. Za pregled plačil pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 28 64.

Oglejte si tudi zavarovanja

Complementary Content
${loading}