start portlet menu bar

Zavarovanje Operacije | Triglav.si

Display portlet menu
end portlet menu bar
start portlet menu bar

Zavarovanje Operacije: Hero banner

Display portlet menu
end portlet menu bar
start portlet menu bar

Zavarovanje Operacije: Intro content

Display portlet menu
end portlet menu bar

Asistenca in denarno nadomestilo

Za manj skrbi. Da se boste lažje osredotočili na okrevanje po operaciji.

Z zavarovanjem Operacije vam zagotovimo izplačilo za več kot 700 različnih operacij ne glede na to, ali jih opravite:

  • samoplačniško ali v okviru obveznega zdravstvenega zavarovanja, ko vam operacije ni treba plačati;
  • v Sloveniji, državah EU ali Švici.


Ni vam treba izgubljati časa z iskanjem izvajalcev, usklajevanjem terminov in vso dokumentacijo. Če za izvedbo operacije potrebujete izvajalca, pokličite ali pišite na Zdravstveno točko. Za vas bomo:

  • poiskali informacije o izvajalcih,
  • nudili pomoč pri izbiri izvajalca in
  • organiziralii termin in vse, kar potrebujete za izvedbo operacije.


Glede na vrsto operacije vam izplačamo do 100 % izbrane letne zavarovalne vsotei. S tem lahko krijete izpad dohodka ali stroške nadstandardnih storitev, kot so obisk zdravilišča ali hiter dostop do rehabilitacije.

Zavarovanje lahko sklenetei, če ste v letu začetka zavarovanja mlajši od 63 let oziroma ste dopolnili 63 let. Zavarujete lahko tudi svojega otrokai od rojstva dalje.


Pridobi ponudbo

Ugodnosti

Do 40 % Triglav komplet popusta

Če sklenete ali obnovite več zavarovanj Zavarovalnice Triglav, lahko prihranite tudi do 40 %.

Pogosta vprašanja

O zavarovanju
O plačilu premije
Ali mi pripada izplačilo iz zavarovanja, če je operacija opravljena v okviru obveznega zdravstvenega zavarovanja?

Da, če je operacija vključena na seznam operacij, ki jih krije zavarovanje. Izplačilo vam namreč pripada, tudi če z operacijo niste imeli stroškov.

Ali v primeru smrti zavarovanje avtomatsko preneha veljati?

Ne, zavarovalnica ne prejme podatka iz javnih evidenc, da je zavarovana oseba preminula. Za prekinitev zavarovanja morajo svojci ali druga oseba na zavarovalnico poslati uradni dokument (mrliški list).

Ali zavarovalnica organizira tudi izvedbo operacije in krije nastale stroške?

Če želite, lahko za določene operacije prevzamemo tudi organizacijo izvedbe operacije.

Ko morate na operacijo, pokličite ali pišite na Zdravstveno točko. Svetovalci bodo preverili, ali se operacija uvršča na seznam operacij, ki jih krije zavarovanje. Če je operacija na seznamu in vam zanjo pripada izplačilo, vam nudimo tudi pomoč pri organizaciji njene izvedbe. Na voljo so vam izvajalci, s katerimi imamo vzpostavljene poslovne odnose in izvajajo operacijo. Vse informacije, kdo in kdaj vam je na voljo, dobite pri svetovalcih Zdravstvene točke.

Kaj se zgodi, če je cena operacije višja od nadomestila iz zavarovanja?

Ko se odločite za samoplačniško operacijo, lahko denarno nadomestilo, ki vam pripada, nakažemo za plačilo operacije izvajalcu. Vi podpišete soglasje, mi pa nato uredimo plačilo. Če znesek, ki vam pripada iz zavarovanja, ne pokrije celotne cene operacije, boste razliko doplačali sami neposredno izvajalcu operacije.

Kako in v kolikšnem času lahko uveljavljam izplačilo zavarovalnine po opravljeni operaciji?

Zahtevek za izplačilo zavarovalnine oddate na obrazcu zavarovalnice v 3 mesecih po datumu opravljene operacije. Poleg zahtevka je potrebno predložiti tudi medicinsko dokumentacijo, kot je na primer odpustno pismo, izvid specialista, napotnica itd. V primeru predhodnega soglasja se denarno nadomestilo iz zavarovanja lahko nameni za plačilo operacije izvajalcu. Neporabljen del nadomestila, ki vam pripada, bomo nakazali na vaš bančni račun.

Katerih operacij zavarovanje ne krije?

Zavarovanje krije operacije, ki so navedene na Seznamu operacij v Splošnih pogojih zavarovanja operacij. Dodatno so v navedenih pogojih zapisane izključitve obveznosti zavarovalnice v primeru operacij, ki so povezane z določenimi stanji.

V enem letu imam več operacij. Ali bo zavarovanje krilo vse?

Število operacij ni omejeno. V enem letu vam izplačamo nadomestilo, ki vam pripada, tudi za več različnih operacij, vendar skupno največ do višine letne zavarovalne vsote, ki ste jo izbrali ob sklenitvi zavarovanja, to je 10.000 EUR, 20.000 EUR ali 30.000 EUR.

Zakaj moram izpolniti vprašalnik o zdravstvenem stanju?

Zdravstveni vprašalnik je sestavni del ponudbe zavarovanja. Na podlagi vprašalnika o zdravstvenem stanju lahko zavarovalnica v zavarovalni pogodbi določi zavarovancu doplačilo zavarovalne premije oziroma izključitve svojih obveznosti, ki so povezane z zdravstvenim stanjem zavarovanca ob sklenitvi zavarovanja.

Kaj je SEPA direktna obremenitev?

SEPA direktna obremenitev je plačilni instrument, ki omogoča enostavno plačevanje zavarovalne premije, saj se mesečni obrok avtomatsko poravna z vašega osebnega računa. S soglasjem za SEPA direktno obremenitev pooblastite zavarovalnico, da odredi banki obremenitev vašega osebnega računa v višini obveznosti, ki jih imate do zavarovalnice. SEPA direktno obremenitev lahko odprete za plačilo vaših računov ali za plačevanje računov drugega zavarovanca. Plačilo se bo izvajalo z vašega osebnega računa.

S sklenitvijo SEPA direktne obremenitve se zavezujete, da boste na svojem osebnem računu zagotovili zadostno kritje za plačilo računov. V nasprotnem primeru boste morali obveznosti iz zavarovalne pogodbe poplačati s plačilnim nalogom, vključno z dodatnimi obveznostmi, ki izhajajo iz zamujenega plačila

Kaj je treba urediti ob spremembi banke ali transakcijskega računa?

Sporočiti nam morate vsako spremembo podatkov, ki utegne vplivati na zavarovalno pogodbo oziroma njeno izvajanje. Ob spremembi banke ali transakcijskega računa, je treba izvesti tudi spremembo soglasja SEPA direktne obremenitve. Za novo soglasje lahko zaprosite preko:

    • na e-naslov info@triglav.si,
    • po navadni pošti na naslov Zavarovalnica Triglav, d.d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana;
  • klica na brezplačno telefonsko številko 080 28 64.


Če nas o morebitnih spremembah transakcijskega računa ne boste obvestili, bomo SEPA direktno obremenitev na banko poslali z napačnimi podatki. Banka plačila tako ne bo izvedla, posledica pa bo neplačana premija.

Kaj pomeni prijava na e-račun?

S prijavo na e-račun soglašate, da vam izdajatelj Zavarovalnica Triglav do odjave vse račune posreduje v elektronski obliki na posredovani račun v elektronsko banko ali na e-naslov, ki ste nam ga posredovali. Hkrati se strinjate z odjavo papirnatih računov. S prijavo na e-račun jamčite za resničnost in pravilnost posredovanih podatkov. V primeru spremembe podatkov ste dolžni zavarovalnico nemudoma obvestiti.

Kako je glede prejemanja plačilnih nalogov oziroma direktne obremenitve TRR, če imam pri Zavarovalnici Triglav veljavnih več zdravstvenih zavarovanj?

Vsa zdravstvena zavarovanja so združena v en plačilni nalog oziroma eno direktno obremenitev.

Kako ravnati v primeru, če v določenem mesecu SEPA direktna obremenitev ne bo izvedena?

V primeru neuspešno izvedene direktne obremenitve vam bomo poslali nadomestni plačilni nalog. V primeru 3 zaporednih neuspešno izvedenih direktnih obremenitev se bo način plačila na vaši polici samodejno preoblikoval na plačilni nalog.

Prejeti plačilni nalog vključuje tudi zapadlo premijo, ki je že plačana. Kaj naj storim?

Ob izdaji plačilnih nalogov vam bomo prišteli znesek neplačanih premij. Na plačilnem nalogu preverite datum izdaje. Če ste zapadlo premijo plačali po datumu tiskanja, se premija za plačilo razlikuje od dejanskega dolga. V tem primeru plačate le tekočo mesečno premijo. Pri tem je pomembno, da uporabite pravilen sklic, ki je naveden na plačilnem nalogu. Za pregled plačil pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 28 64.

Dokumenti

Za ogled dokumentov priporočamo PDF pregledovalnik Adobe Acrobat Reader

Oglejte si tudi zavarovanja

Complementary Content
${loading}